Vanish via Buzzador!

Jag har fått prova Vanish genom Buzzador, jag fick 3 olika produkter och nu har jag testat :)
På bilden ser ni vad jag provade kladda ner en liten duk med, vilka produkter jag använde på duken, samt resultatet längst ner!
Inte ett enda spår kvar :)
Fläckarna var dock inte intorkade, men jag provade faktiskt flytande Vanish på en stor colafläck, som vi fick på en stolsdyna, och den blev också helt ren.




Postat av: Toktanten Elin

Vanish is da shit =) superbra! Blev inte ens erbjuden den kampanjen...=P men man missar ju alltid de roliga kampanjerna.

2013-07-31 @ 15:57:19
URL: http://www.elinikiruna.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det ser ut som papper

2013-11-14 @ 22:58:53



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0