Ojdå, hade jag en blogg också?

Det hade jag nästan glömt ;)
 
Tänker ibland att jag ska skriva, men.. Det blir bara massa onödigt babbel eller så råkar jag skriva alldeles för mycket eller för privat..
 
Det mesta skrivs på fejjan, och bilder hamnar där med, och nångång på instagram.
gissar att det är så för många nuförtiden.
Liksom enklare att slänga in en kommentar eller bild på fejjan än gå in här å skriva.
 
Hur går livet nu då?
Ja det undrar jag själv ibland faktiskt.
Det går väl som vanligt. Upp och ner, och ner och upp.
 
Just för tillfället så känns det som att jag bara går å väntar.
Det gör jag iofs.
Väntar på svar så att jag kan gå vidare. Vars det nu är.
 
Vi har förhoppningsvis fått lite hjälp med våra bölder.
Vi lagar våran hud och håller den hel, och sen ska vi förhoppningsvis slippa dem.
Eller iallafall inte få hela tiden.
för helt tror jag inte att vi slipper. Tyvärr.
 
ja just nu handlar det mesta om sjukdomar kan man väl säga.
Det jag väntar på alltså.
Jag har äntligen ringt till VC om mina fötter. Både för att få intyg om att jag är plattfot (eller överpronerar är rätt ord) till Af, och för mina hälar.
Har lite ångest över att jag inte sökt hjälp för hälarna tidigare :S
De började ju göra ont när jag var gravid, och det är ju snart 4 år sen!
Kan inte stå på fötterna utan skor eller tofflor, inte ens luta fötterna på bordet, för då gör det fruktansvärt ont.
Och det blir bara värre. 
 
Och Noas näsa har börjat vara täppt igen :( 
jämt alltså. Han fick ju "polypen" bortskrapad för ett tag sedan, men den verkar alltså ha växt ut igen..
 
Sen lär ju inte allt bli frid och fröjd bara för att jag/vi tar tag i sånahär saker.
Men jag tänker att det blir lättare att koncentrera sig på viktigare saker.
Som att må bra, och hitta mig ett jobb.
 
Ni ser, jag blandar väl allt jag skrev om i början!
 
Nu ska jag nog fortsätta möblera om lite..



Postat av: Elin

Kan det vara hälsporre?
Morsan har det och det är förjävligt !

2013-01-16 @ 20:04:47
URL: http://www.elinkiruna.blogspot.com
Postat av: Elinbörjar

Försöker komma ihåg bloggen, åtminstone en gång i veckan....men vissa gånger har man något att skriva och andra gånger känns det mest som att man ordbajsar...
Dålig på att komma på saker att skriva om.
Kanske för att det inte händer så mycket i livet nu för tiden. Men egentligen, händer det så himla mycket när man jobbar då? Jag får ju dessutom inte ens skriva om jobbet, ialf inte om patienterna och det är ju dem som utgör större delen av jobbet. Så lär väl antagligen ha ännu mindre tid att skriva när jag väl börjar jobba igen ;)

2013-01-16 @ 20:07:13
URL: http://www.elinkiruna.blogspot.com
Postat av: Elin

Visst är det roligt när folk kommenterar ? =)

Har förresten bakat lite idag och laddat frysen, hade tänkt komma förbi med kidsen nån dag och ta med fika. Dock måste jag bli frisk först =(

tihi

KRAM !

2013-01-16 @ 20:08:26
URL: http://www.elinkiruna.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0