Tävling! Skoj&stoj



Vinn ett presentkort värt 300:- från Skojostoj.se!

På Skoj & Stoj väljer vi med omsorg ut de leksaker, barnmöbler/inredning och babykläder som vi tycker passar in i vårt sortiment. Flertalet av våra produkter är svenskdesignade och alla produkter är av hög kvalité. Våra produkter köper vi in från välkända Skandinaviska återförsäljare som Jabadabado, Kids Concept, Färg & Form, Oskar & Ellen, Bukowski Design och Lundmyr of Sweden m.m.



"Jag tävlar om ett presentkort från Skoj & Stoj!
Var med & tävla du också - tävlingen finns hos MansonDust!"


Om jag vann så skulle jag köpa gitarr och xylofon till min musikälskande bebbe ♥
Gitarr  Cerise - JA1-14003Xylefon Cerise - M14023
Båda är jabadabado







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0