Det går över.

Hela tiden har jag levt på hoppet.
Att det går över.
Men det är svårt att tänka så just nu.
Jag vill soooooova!
Giv mig sömn!

Det är sol iallafall.




Postat av: Elin

Du har så rätt. mammor och pappor skulle må så mkt bättre om de tog alla "goda" råd med en nypa salt. magkänsla och känna sitt barn. Hade mina barn varit mer krävande och viljat vara i sängen så hade nog det funkat också. ibland är man ju tvungen :-)



En hel natts sömn och sen få vakna av sig själv.

Det låter väl underbart :-)

Skriver in det på önskelistan <3

2012-05-11 @ 22:29:06
URL: http://elinikiruna.blogspot.com
Postat av: Elin F

väntar tålmodigt på att våra danonino dill ska komma upp...en liten har kommit upp men den är knappt synlig. funderar på om jag satte för mycket jord eller om jag inte vattnat ordentligt...har basilika också men har inte satt den än. Tänkte se om dillen kommer upp =) roligt om man har större barn som förstår vad det är för något.

Ivan går och plockar persilja då och då och äter...är lite orolig att han ska göra detsamma med andra blommor också men det har han inte gjort.

undrar hur han har lärt sig att just persiljan är ok att äta och inte murgrönan ;)

2012-05-16 @ 09:56:48
URL: http://www.elinikiruna.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0