Här ska köpas glasnappflaskor!

Man blir lite nojig när det kommer upp sånahär saker:

Nya fynd av gift i nappflaskor

Lite dumt att man skiter i sig själv (för nog tusan käkar man och gör saker som är cancerframkallande, men när det gäller ens barn så vill man ju skydda dem mot allt!)

Har kollat på några olika.
Dessa var himla smarta, med hölje i silikon:
Lifefactory nappflaska stor
Från ekokul
175kr för en flaska

Dessa finns även på e-bay
vet dock inte om jag skulle våga beställa när det inte är från Sverige..
Joo, jag vet att många gör det..men jag har aldrig gjort det :P


Dessa finns hos glasnappflaskor

3-pack stora flaskor för 229kr plus 84kr i frakt
De har även skyddshölje för 40kr


Syskonhuset har dessa snygga
Nappflaska glas 250 ml 2-pack
2-pack 119kr
(just nu slut i lagret..)

Barnparadiset har dessa
Nappflaska av härdat glas, stor 240 ml
65kr för den stora

Barnmatsbutiken hade också med tillhörande hölje
stor glasnappflaska med silikonskydd grön
169kr för en flaska

Kids Corner har en flaska med wideneck!
(för dom barn som är vana vid mam´s breda flaskor kanske)




Postat av: Ippa

Om du ska beställa med wideneck hojta till först

2012-03-10 @ 13:32:28
Postat av: Mamma Miaa

jag valde de billigaste, från barnparadiset, beställde just dom två sista ;) Men dom från Nuk verkar ju gra, tycker inte om så smala egentligen för dom får aldrig plats i micron :)

2012-03-10 @ 16:50:46
URL: http://actioonradar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0