Kommentar tack!

Och kan någon snääälla bara kommentera!
Skriv fast bajs eller en ful smajlgubbe så jag får se hur det ser ut när jag får nya kommentarer..



Postat av: Eve

Jag läser men oooorkar inte kommentera från mobilen. Fast nu gör jag det ändå

Svar: Tackelitack!Jaha får du nåt meddelande om att jag svarat nu då?
Fattar verkligen noll om hur detta funkar..
Eller har du skrivit in din bloggadress eller mail?
Ser inte det härifrån iaf..
Peka

2012-06-15 @ 15:41:11
Postat av: Elin F

Hehe har typ bara lagat mat igår...hade jag varit en supermamma så hade jag skurat och dammsugit också men det föll på Rikards lott.

Går det bra med kommentarerna? Hade ju varit suveränt om blogspot också hade något sånt där men iofs så får jag inte så många kommentarer så brukar försöka svara i kommenterarens blogg. Då får jag ännu en orsak att besöka bloggen.
Vad gör ni festivalveckan? Funderade på om man skulle ha typ knytfikakalas.

Svar: Tror det funkat bra.. Men jag vet inte hur det funkar med att det kommer meddelande till den som skrivit kommentaren. På mailen antar jag, men vvilka får det då?Har alltid också svarat i den andres blogg, men inte nu då ;)
Jag jobbar natt hela festivalveckan, så blir nog inte så mycket annat för mig då :(
Och så kommer min syster med barn upp från GBG den helgen .
Peka

2012-06-18 @ 06:17:59
URL: http://www.elinikiruna.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0