Här var det nytt!! (?)

Är det fler som fått prova nya bloggverktyget på blogg.se?

Jag fattar alltså noll.
Men tydligen så kan jag svara på kommentarer som jag fått på ett inlägg, utan att själv behöva gå in på inlägget och klicka på kommentarer..
Jag har ju dock aldrig svarat på andras kommentarer i min egen blogg som jag vet att många gör.
För jag vet att jag själv brukar glömma bort att kolla om jag fått nåt svar på min kommentar i andras bloggar, ja av dom som svara i sina egna.
Jisses vad krångligt jag skrev nu då.

Summan av detta:
Jag kommer börja svara på era kommentarer i min egen blogg.
Och nu skrattar säkert ni lika mycket som jag eftersom jag knappt skriver, och därmed inte får så många kommentarer...
Men jag får ju mina bloggperioder ibland ju.
Det ska gå att se om ni fått svar från mig på eran kommentar, men jag vet inte om det bara gäller dom som har blogg.se eller om det gäller alla som "singerar" (ja så stod det när jag läste om det) med sin bloggadress.

Får väl se hur det blir då.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0