Fast ja lite hemsk vet jag att jag är

Jag vet att jag kan låta som en "jag vet bäst" ibland..
Det är verkligen inte min mening.
Ja på internet alltså..
Eller så är jag kanske så på riktigt också?!
Jag vet inte, men jag är inte så himla social av mig så jag tror iallafall inte att jag säger sånt till folk..

Ofta låter jag bli att skriva nånting, fast jag vill skriva.
För att jag kommer på att det kan tolkas som om jag tycker nån är dum i huvet.
Ibland så skriver jag ändå, men jag tänker nästan alltid både en och två gånger innan jag skriver.
Jag har kanske svårt att hålla mina tankar för mig själv ibland.
Det jag tror är bra, vill jag ju såklart förmedla till alla.
Kanske tycker de också att det är en bra väg, eller sak?

Många brukar få mig på andra tankar.
Nångång när jag fastnat kanske. Då kan en ny tanke vara bra.
Men jag är väl för dålig på att förmedla det jag vill.
Ibland när jag läser det jag skrivit så tycker jag att det känns bra.
Sen väntar jag en dag och inser att det inte är bra, att jag skrev det på helt fel sätt.

Jag är en långtänkare.
Jag behöver verkligen en lång stund innan jag kan tänka klart.
Om jag får en fråga så är det skitsvårt för mig att svara direkt.
Jag vill hinna tänka. Jag blir så ofta stressad av frågor.
Jag är en såndär som hellre sms:ar än ringer.
Just för att jag ibland måste få fundera.
Annars kan jag säga nåt som jag ångrar, eller nåt helt galet..

Så kanske förtjänar jag att bli ignorerad.
Fast det betyder inte att jag inte mår dåligt av det..
Nu måste jag sova innan jag skriver alladeles för mycket..







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0