På utebadet :)

En bebbe som simmar
 
Lite mingel med moster
 
Sen skulle det hoppas lite



Postat av: Elin F

Svar på kommentar ;)

Ja hujja när jag tänker på hur jobbigt ni hade det så känns mitt tjorv här hemma som piece of cake.
Jag får åtminstone sova några timmar i sträck, vet inte vad jag skulle göra annars.
Dock lovades gubben mig en sovmorgon nu idag men han sussar sött därnere med Ivan och jag har varit uppe sedan tre med Fanny men äh jag fick ju nästan fem timmar! Det känns stort ;)
Nej hade Ivan varit som Noa så hade jag nog väntat ett bra tag med nummer två. Då hade Rikard fått ta tjänstledigt eller nåt :P

Ni har gjort det bra som klarat er igenom den perioden både som föräldrar och par. Kan inte tänka mig att man har mycket tid för varandra om man har konstant sömnbrist och slut på orken.

2012-08-26 @ 05:23:38
URL: http://www.elinikiruna.blogspot.com
Postat av: Ellen Pettersson

Hej:D!Hoppas allt är bra. Nu lottar jag ut super duper söta barnmössor på min blogg. Du måste nästan gå in och kolla in tävlingen ;)! Ju fler som tävlar deso fler mössor lottas ut.
www.alltomellen.blogg.se

2012-08-27 @ 10:17:38
URL: http://alltomellen.blogg.se
Postat av: Elin F

Du har så rätt, pratade med mor min idag och hon sa just det att alla mammor känner sig dåliga ibland. Min bror var ett sånt där kolikbarn som aldrig sov, mamma var ju bara 17 när de fick honom också så hon fick ju bara höra att barn är sådär och du som är så ung har väl ingen koll. Typ.
Sen hade han problem med musklerna och hade jätteont och sov dåligt på grund av det så det tog flera år innan han sov bra på nätterna. Det är inte konstigt att de väntade sju år med att skaffa mig ;)
Så man får nog bara bita ihop och försöka ta sig lite egentid ibland och ladda batterierna. Bara den här dagistiden på fem timmar ger ju mycket.

2012-08-28 @ 09:38:16
URL: http://www.elinikiruna.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0