Noas förskola <3

Jag har älskat Noas dagis från första stund.
Jag är så glad att han fick plats på just det dagiset och på just den avdelningen.
Fröknarna är så lugna och snälla. Och därmed är barnen också det. Jag blev tom förvånad att barnen var så himla lugna i början.
Sen insåg jag först igår att dom faktiskt gjort mycket för barnen, och speciellt Noa..känns det som iallafall ;)
De har bytt ut smålegorummet mot dansrum (Noa gillar smålego men inte att bygga, bara röra runt i..) och Noa älskar att sjunga,dansa och lyssna på musik <3
De har flyttat på köksutrustningen som var bredvid bilarna och bilbanorna/garagen så det finns mer plats där.
Bilar är ju nåt som Noa gillar mer än musik tom.
Förra veckan eller nåt så fick dom upp en tågbana på andra avdelningen, där de ibland är på eftermiddagarna (dom brukar vara där barnen vill vara :) )
Noa gillar ju tåg också, så nu har dom en stoor låda med tågbana även på Noas avdelning :D

Dom är så snälla och goa så jag skulle aldrig vilja byta dagis!
Man kan höra så mycket negativt om många förskolor (dock inte såå hemska grejer om just Kirunas förskolor, men ändå negativa saker).
Så jag är bara så tacksam över att han går just där!

Ja han gillar förstås Musse Pigg och rumpor också ;)







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0