Snorigt

Lilla bebben har varit snorig en vecka nu. Bara snorig inget annat. Vad jag vet.
Varenda varenda natt sen dess har han vaknat.
Eller antingen så har han vaknat på natten, kommit in till oss (och varit noga med att alltid stänga sin dörr efter sig, sötunge) och sen snorat och varit vaken en timma ungefär. Och sen vaknat för dagen vid 6 och vissa dar nästan 7.
Eller så har han inte vaknat på natten.
Men istället stigit upp vid 5.

Härliga snoriga dagar!

Längtar tills jag får sova hela nätter igen. Även om det oftast bara är till kl.6

-----------------------

Idag är jag sjukt trött.
Noa kom in till oss innan vi ens somnat.
Fast så himla lite har jag ändå inte sovit.. Och så är jag såhär himla trött?
Sov på soffan 2 timmar nyss.
Men nu är det kanske dags att ta sig upp ur soffan.
Ta en dusch. Kanske äta lite..lunchaktigt.




Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2011-09-07 @ 14:52:58
URL: http://modegrabben.webblogg.se/
Postat av: Sarah Gabrielsson

Vilken trevlig blogg du har att läsa du :)

2011-09-07 @ 15:15:33
URL: http://fashionpunsh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0