Och imorgon..

Ja då ska jag börja skolan!
Lite sent påtänkt, men jag fick börja iaf. Dom har "bara" kört på riktigt i 2 veckor,
det hoppas jag att jag hinner ikapp.
Folkhögskolan alltså, och läsa upp lite kurser jag aldrig slutförde i gymnasiet.
Matte bland annat..håhåjaja..
Synd att jag hade VG i svenska och engelska..för med nån av dom hade det blivit lite roligare iaf :)
Men jag hoppas att det går bra ändå.
Och att jag inte blir så less som jag var sista året på gymnasiet.
Å så går ju Nina där, så då har jag en kompis iaf, och nån som får hålla koll på mig så jag inte börjar skolka B)

Men idag är det jobb.
Trodde jag började 14, men det är visst först 16.15, precis som när jag jobbade för nån vecka sen.
Lite. Men nånting iaf. Några kronor.

Nu tycker jag att jag borde duscha.




Postat av: Sofie

Yej! Folkhögskolan! :)

2011-09-22 @ 21:35:48
Postat av: Elin

Svårt med mössan, den sitter ju tight och bra på Alva men är tyg över på ovansidan så kanske en storlek större är bättre, men jag har ju inte sett den större och vet därför inte hur mycket det skiljer mellan storlekarna. Men maila gärna anna- Maria på hjärtat mitt och fråga, det har jag gjort när jag undrar över storlekar! Kram elin

2011-09-23 @ 13:27:24
URL: http://elinochalva.blogg.se/
Postat av: Frida

Sv: Konstigt! Du kanske druckit för lite vatten? Men sen kan man ju må dåligt någon vecka i början medan kroppen ställer om sig.

2011-09-24 @ 23:24:43
URL: http://minx.blogg.se/
Postat av: Madde

Att det kan vara så enkelt, jag provade att göra som dig och vips så funka det. :D

Kram.

2011-09-26 @ 19:53:12
URL: http://vhdbrud.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0