Periodare? Jag?

Nej. Absolut inte.
Ja okej, jag är en bloggperiodare.
Har bara ingen ork eller lust just nu att blogga.
Jag går skola och gör jag inte det så..
Bloggar jag inte iallafall.
Inga bilder och hjärnan är förbrukad efter skoldagens slut, eller iaf efter att bebben lagt sig.
Tror att det ryms ännu mindre när man knappt får sova heller.
Eller ja, jag skulle ju kunna lägga mig ´precis efter Noa lagt sig, sådär vid 21 (han somnar 20.30)
och då får man ju som bäst sova 8-9 timmar.
Fattar inte. JAG skulle behöva sova ungefär så många timmar.
Han är en liten liten sak och behöver bara sova lika många timmar som en vuxen.
Han sover iofs lite på dan också. (30min-1 timme på dagis)..

Nä, jag tror faktikst att jag ska stäga ner den här burken.
Finns ändå inget att göra.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0