Paket paket paket paket

Jaa, paket gånger 4 har jag/vi fått idag :)
Jag fick mina 2 direkt hem, Noas 2 fick jag hämta på Coop.
A stackarn han fick inget..

Jag fick 2 gratispaket!
Mina gratistamponger från Tampons for free som jag får varje månad
och
ett resekit med ett rengöringssystem från Familjeapoteket som jag hittade en kod till...nånstans..



Noas saker kostade dock lite mer. Som vanligt.
En Kivat ullfrottéoverall från Cosykids och
Bobux skinntofflor strl 2XL från Busfröt 



Beställde först ett par fina Uggletofflor från Toffelhjälten, men de var alldeles för stora och så tyckte jag inte dom satt bra på Noas fot. Han har ju ganska bred fot.
Tyckte de var ganska stela, men det var visst Bobux också.
Jag har ju bara köpt begagnade och de har alltid varit så mjuka och smidiga, så dom blir väl mjukare sen.

Toffelhjälten hade annars flera jättefina tofflor!
Tänkte köpa dessa röda först, men hans storlek skulle dröja ett tag och då blev det dom med uggla på men som var för stora som sagt.

Regnbåge SkinntofflorUgglan Skinntofflor
Rååkade gå in på Kappahl idag också..
Understället kostade bara 149 (ord 249) så jag var tvungen att köpa..
Köpte även en tröja..men funderar på att lämna tillbaka..
Noa behöver visserligen tröjor (har fått rensa bort massor) men kanske jag kan hitta nåt finare ;)






Nä hoja imorgon börjar jag tidigt efter att ha haft sovmorgon 2 dagar..
Godnatt




Postat av: Katja

Åh, såna där bruna med blommor hade ju ellen! Nostalgi! Hittade ett par tror det var tnyzone på bytardagen som passar ellen. Hon gillar ju såna tofflor än! Rosa ver de med nån broderat på, inte så snygga, men ellen älskar dem:)

2011-10-12 @ 08:46:02
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad mycket fint du hittat :) Uggletofflorna var ju supersöta, men vi har också bara haft bobux här hemma! Tack för din gulliga kommentar, vad kul att du gillar mina tryck! Förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge innan de finns till försäljning :) Kram Elin

2011-10-12 @ 21:16:43
URL: http://elinochalva.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0