Verkar funka ja

Ja jag ser iaf de nya inläggen..
Men varför kan man inte vända på telefonen när man skriver?
Jag hatar att skriva med telefonen upprätt..
Hursomhelst.
Snart åker vi ju hem!
Jag saknar ju han den där, där hemma men det är ju så skönt att slippa alla måsten hemma och bara vara och shoppa ;)
Å så är det ju skolan som jag säkert har massor att ta igen från.. Var ju sjuk några dagar..
Men det går nog kanske bra ändå.

Vad har vi gjort här i ytterby då..
Vi har varit på Ikea, jag fick gå själv på nordstan en dag, vi har badat i badhuset, jag var på stan en liten sväng i Kungälv, vi var till Stenungsund en sväng..
Sen har vi varit mycket här hemma också, tjejerna har haft konståkningsträning lite då och då så det har varit svårt att planera in andra saker.
Tågresan hit gick förresten jättebra.
Vi hade egen sovkupe med egen toa och dusch! Fast duscha gjorde vi inte. Första natten här så drog Noa en 11-timmarsnatt utan att vakna en enda gång!
Sen gick det bara utför.. Nånå vi överlever och jag har fått(tagit) några sovmornar.
Just nu så vilar Noa. Katja, Louise och Ellen är och handlar efter Ellens konståkning, Sam och Tilda är i Borås och badar med nån kompis.
Själv ligger jag i soffan i pyjamas.
Hann inte ta ner kläder efter duschen..
Nå på måndag blir det flyg hem. Hoppas det går lika bra som
Tågresan.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0