Nä det går inte

Jag kan fortfarande inte läsa mammabloggar som har problem med bebisar som bara sover en timme på dagen. .
Eller som vakar heela tiden (typ 3ggr) på natten.
Inget liksom..personligt mot dom mammorna. Alla har vi ju våra små bekymmer.
Jag blir både irriterad och.. lite ledsen faktisk.
Okej, vissa gånger går det jättebra, för jag tycker det är kul att läsa mammabloggar, helst när det finns fina barnkläder eller barnrumsinredning :)
Men ibland så bara..måste jag stänga ner. Som idag. Ingen aning om varför. Igår hade det kanske gått bra.
Ingen ska alltså känna sig träffad eller att ni/nån inte får skriva sånt.

Jag kanske bara är trött idag. Vi säger så. Jag ska sova så känns det bättre imorgon.
Jag skrev lite väl klumpigt här.. Läs inlägget efter för lite bättre förklaring..



Postat av: sandra

Självklart är det väl sä, alla barn är ju olika men nu syftade jag på dom som säger att INGET fungerat, om inget fungerar så kanske man borde fundera över hur man själv är som förälder.



Det ADHD barn som är impulsiva och hyperaktiva ( det finns ju två grupper) har svårt för rutiner ja, men rutiner kan ju se olika ut, och det handlar ju om att anpassa rutinerna efter sitt eget barn. Att kraven inte är för stora. Och det gäller ju alla barn.

2011-11-29 @ 07:42:25
URL: http://www.viskablifyra.blogspot.com
Postat av: Elin F

och då har jag ändå "tur" som har en unge som sover i stort sett hela nätterna....så sömnbrist ovanpå allt annat måste vara jobbigt för att inte säga nästan omöjligt =(

2011-11-29 @ 11:43:57
URL: http://www.elinikiruna.blogspot.com
Postat av: Ni

Man kan ju inte jämföra problem då man tycker att man själv har det värst o det är bara synd om en själv

2011-11-29 @ 15:34:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0