Jul jul strålande jul

Jo, det är ju faktiskt jul snart :D
Bara jag får fram lite julsaker så blir det nog mysigt med mörkret och vintern.
Eller köpa julsaker rättare sagt. Vi har inte så mycket.
Några halvtrasiga fula ljusstakar, nån stjärna..ja det är väl ungefär det. Eller några julgranskulor har vi också, som jag brukar hänga i gardinstången.
Men jag funderar allvarligt på att ha en julgran! :O
Det är nog sen jag fick Noa som jag ens velat ha julgran, men det har inte känts riktigt..praktiskt med en liten galen unge och en julgran, men nu kanske han är nog stor att (för det mesta) låta bli att dra ner hela skiten?
Jag vet inte.
Har för mig att vi haft en gran..som vi fått av A's mamma men..undra om den kanske blivit slängd under nån flytt *tänker*
Jaja, dom har börjat med julmusik i vissa affärer så jag blev sugen på att ladda ner några, så nu lyssnar jag på julmusik via spotify. Carola mest ;)
Hittar inte det albumet (på spotify alltså) som jag alltid lyssnat på.. Typ Absolute christmas. (Katja du vet vilken jag pratar om :P )
Kanske har jag dom kvar nånstans på datorn förresten.

Nä, ska vänta på  min bebbe nu.
Är hemma med VAB men hade en tid på sjukhuset idag så mamma fick rycka in.
Imorgon mååste jag till skolan! Ja..om inte ungen lyckas få feber eller nåt. men annars skickar jag honom på dagis! Alltså han är lite täppt i näsan och snorig, var så snorig och hes på morgonen så jag vågade inte lämna honom på dagis. Men nog är han pigg och glad på dagen sen.
Han luras för att få stanna hemma. fast han säger att han vill till dagis.
Nåja jag vet. Jag bara babblar..






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0