Wow asså..

Babi Top

Ååååh, en grej man sätter på nappen så man kan se när ens barn andas..
Eeeh, men ursäkta mig, vad ska den vara bra för?
Jag kan väl se på tex magen eller känna under näsan om ungen andas..
Om den hade larmat eller nåt när ungen inte andades hade jag fattat grejen men..
Nä, ännu en helt onödig grej..eller vad säger ni?

Hahaha, å så missade jag denna som fanns på samma sida:

Habi Bottom

Den måste ju fan ändå ingen köpa!
Den grejen på nappen kan man ju se hela tiden..om man sitter en bit bort.
Men den här måste man ju stå å hålla under näsan på ungen!

Hahahaha, näfan detta var dagens skratt.
Nu kan jag sova gott ;)




Postat av: Elin F

snacka utnyttja oroliga hönsiga föräldrar. ett larm som babyn sover på har jag full förståelse om folk köper men som sagt den där larmar ju inte ens =/ väldigt smart grej, säkert en storsäljare ;)

2011-05-12 @ 07:06:46
URL: http://www.elinikiruna.blogspot.com
Postat av: Eve

Men om ungen spottar ut tutten då?! Vad ska man ta sig till då?

Eller det är väl då man ska använda den andra grejen..

2011-05-12 @ 10:00:02
Postat av: nina

jag har beställt en sån till johan!

2011-05-13 @ 09:04:50
Postat av: Mamma Miaa

Vaaah, vilkken värdelös pryl alltså :)

Inskolningstiderna passar men jag går bara inte henne att vila nå mer, hon vägrar om hon inte är sådär trött. Hennes sovtider är lite huller om buller nu eftersom det blivit så men det ska vi nog få ordning på. Jag ska nog börja lägga mig tidigare och upp tidigare så hon blir trött när det passar mig :D



Jag evt inte heller vad som hänt, hon somnar bara inte i vagnen, i så fall bara korta snuttar=)



Joo jag har inte hubbit fixa teckensnitte men jag kan kolla på det nu genast =)

2011-05-13 @ 10:02:19
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha, två garanterade storsäljare :P Det kan väl inte vara någon som är dum nog att köpa sånt? Eller?!



Vadå? Finns det olika sorters astma?

2011-05-19 @ 19:57:32
URL: http://minx.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0