Vattenmagsjuka?

Vaknade 5.30 imorse och kände mig smått illamående, och det kändes som om jag hade nåt i halsen. Som ville komma ut :S
Kräääääk. Ursäkta mig alla känsliga. Men då var det. Jag hann till toan iallafall.
Kunde inte få i mig mer än lite cola. Och sen en smoothie.
Men jäklar vad orkeslös jag ha varit!
Precis orkat ta mig till köket och tillbaka. Och toan förstås, men inge mer kräk bara lite..dålig i magen.

Men jag kan inte säga om det är/var magsjuka eller om det kan ha varit vattnet jag drack igår?
Fast så länge borde det inte ta tycker jag..eller?

Nåja, nu är jag bara slut och halvt illamående för att jag knappt fått i mig nåt idag.

Vi som skulle på leklandet och sen äta pizza..

Tur som fasiken att jag inte skulle jobba i helg.
Lär väl iaf vara pigg nog att jobba på måndag.
Aldrig får vi lugna helger. Aldrig. A har ju som sagt jobbat väldigt många lördagar, och då får man så korta helger. Och jobbar han inte blir det nåt sånt här. Fan.
Jag borde kanske vara pigg nog att gå upp med Noa imorgon så A kan få en sovmorgon iallafall.
Det är bara så jäkla jobbigt att ungen alltid ska vakna så tiidigt!
Fan alltså han somnar typ 20.30 och vaknar ca 5.30
Varför kan inte han sova längre!?
Ja nä vad ska man göra..



Postat av: nina

men asså vattnet..inte är det väl nåt vårvatten ännu? jag dricker vatten och mår prima..(pepparpeppar).

2011-05-08 @ 00:06:03
URL: http://ninavonkork.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag tänkte att det kanske fanns någotlättare sätt :P



För att få mellanrum redigerar jag i källkoden (knappen som heter 'HTML')

2011-05-08 @ 19:46:18
URL: http://minx.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ta bort dagsvilan så får han säkert längre nattsömn.. Det kan ju vara lite trött och grinigt i några dagar innan dom vant sig, men definitivt värt det i slutändan..

2011-05-08 @ 22:13:08
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv. så kul att du är med och tävlar om alamackan :D



Nu har jag startat en ny tävling där du kan vinna en sminkväska och massa smink ifrån CALVIN KLEIN!

Klicka på länken här under för att komma dit:

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-smink-sminkvaska-fran-calvin-klein.html#comment



2011-05-09 @ 23:02:30
URL: http://vadfanskajagheta.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0