Upp och ner och upp och ner

Varje liten grej kan få mig att bli så upprymd att jag svettas, eller så jobbig att jag nästan blir deprimerad.
Jag vet inte ens vad jag ska skriva.. Det är inga speciella grejer ens. Bara sånadär småsaker som händer hela dagarna.

Efter ett jobbigt samtal igår så kändes det plättlätt (ja nästan) att ringa andra samtal.

Ringde AF och avbokade min tid på fredag (jag jobbar ju) och samtidigt frågade jag om man kan få lite finanisell hjälp med sulor, eftersom jag är inskriven och behöver sulor för att kunna jobba.
Han visse inte säkert, men får jag bara ett läkarintyg på vad jag behöver så skulle han se vad dom/han kan göra.

Så sen ringde jag Hälsokaskaden här i stan, pappa sa att dom gör sulor :D
Bokade en tid..men sen avbokade jag den..(Skulle gått idag)
Där har dom inte skor som på Boten i Boden.
Dom skor jag har nu är inte bra. Dom jag köpte på Coop för 99kr.
Sen måste jag ändå ha några slags tofflor att ha när jag tex jobbar.
Så då är det lika att åka till Boten och fixa allt på en gång.

Idag ringde jag ett annat samtal som jag trodde gick hur smidigt som helst.
Men sen ringde de upp och sa att jag måste gå till vc först.
Spelar ingen roll vad man ska göra inom vården, så måste man alltid gå till vc först.
För att få remiss.
Bara för att få en jäkla remiss! Varför??
En läkare på vc kan ändå inte hjälpa mig på något sätt.
Om jag vet vars eller vad det är jag vill varför ska jag då gå till vc först fast dom inte kan göra nåt?
Nå, får se när man kan ta sig dit då.
Jag lär väl förhopningsvis jobba i butiken tills jag börjar sommarjobba.

Fyfan vad skönt det ska bli med pengar!!

Nu ska jag traska och hämta bebben från dagis.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0