Såhär vill jag se ut igen


Typ NU

Men nä, först måste jag bli smal, ha ett riktigt jobb och körkort.
Så jag lär väl aldrig ha en såndär fin mage igen ;)




Postat av: Elin F

jag längtar också efter en sån magge ;) gärna med en liten flicka i =) men ner lite först!! att det ska vara så jäkla svårt att gå ner....morr* jag vägrar äta ersättningar och tabletter och skräp. Jag måste fixa det med vanlig mat!

2011-05-10 @ 09:16:01
URL: http://www.elinikiruna.blogspot.com
Postat av: Elin F

ja för vissa fungerar det säkert superbra men när jag körde sist så blev jag så matsugen så jag drack en ersättning och sen åt jag ändå mat så det blir som dubbelt upp för mig. Bättre då att bara äta mat.

"synd" att man inte är depp då äter jag nästan ingenting.....=/

2011-05-10 @ 10:13:06
URL: http://www.elinikiruna.blogspot.com
Postat av: nina

jag vill inte vara gravid! Hallelujah!!!!!

2011-05-10 @ 10:25:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0