Nä hörrni

Nu orkar jag snart inte vara vaken längre!
Noa vaknade inatt.. Samma sak som tidigare nätter (förutom igår) säger aj aj och rör sig på magen..
Vet inte om han kanske druckit kranvatten igår, om det nu kan vara det.

Och i helg är vi båda lediga!
A har ju jobbat nästan varje lördag hur länge som helst känns det som.
Hela helgen blir ju förstörd om han jobbar lördag!

Tror att vi ska ta oss till leklandet imorgon eller söndag..
Eve å co ville väl också med, men vi får se om Maltes feber försvinner nångång bara!

Idag fick mamma hämta Noa igen, och dom fick jag besök av på jobbet :)
Men usch vad jag började sakna honom sen :(
Har ju knappt träffat honom på 2 dagar! Bara på morgonen..

Och jag har äntligen fått schema för hela nästa vecka!!
Kan väl delge er det också:
Måndag: 7.30-16
Tisdag: Ledig :D
Onsdag: 11-20.15
Torsdag: 11-20.15
Fredag: 10-17

Ojojoj, 7.30 :S  Kollade precis buss, och det gick som tur var en buss som kommer fram 7.10 så det var jäkligt skönt.
Hatar när bussarna inte går som jag vill! Då får man antingen komma 5 min sent, eller typ 1 timma innan.

Och sen att jobba 11-20.15 :/
Men det går det också. Skönt att vara ledig på tisdag iaf :)
Nån kanske skulle vilja hitta på nåt då? (antagligen inte..men jag frågar väl iallafall)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0