Massa massa..

Snart måste jag verkligen våga ta körkort!
Kanske jobba massa samtidigt också..
För snart blir jag så bebissjuk att jag kidnappar första bästa nyfödd jag ser!

Okej, jag är väl inte så sjuk.
Och jag blir bara så sjuk när man råkar se en liten liten fin bebis..

Men jag ska inte skriva ett helt inlägg om det.
Vad mer vet jag inte men..
Idag var vi hos mamma, eller i mamma och pappas lägenhet (Dom är ju i Turkiet).
Min och Eves familj.
Hade lite grillmys.
Åt och sen fick ungarna springa av sig på baksidan.
Så vill jag också bo! Helst med ett staket för rymmare..

Andra news då..
Just det, Noa har pinkat självmant i pottan hur många gånger som helst i 2 dagar nu! :D
Ibland har nån frågat om han vill kissa i pottan (man ser ju ganska tydligt när det är dags ;) och så har han gått till pottan och kissat :)
Men flera gånger har han bara gått dit utan att säga nånting, sen ser man honom bära pottan påväg till toan för att tömma.
Men det är bara när han går utan blöja eller byxor.
Får börja prova om ett tag med byxor eller underbyxor på också.
För han kan ju inte gå utan byxor på dagis..jag tror iaf inte att det kanske skulle vara så uppskattat :P
Får hoppas han är någotsånär blöjfri till hösten, det är som lättare att träna detta på sommaren.

Nog om det också.
Imorgon är dagis stängt och jag ska vara hemma med dagisbarnet.
Ska nog hitta på nåt med Eve och ungarna..
Vad är frågan.
Hade varit kul att gå till järnvägsparken, men det ser ut som att det ska regna, och då är det mindre kul.
För föräldrarna alltså. Barnen blir väl bara ännu gladare..

Nä, nu ska jag försöka att inte komma i säng så himla sent.. Noa vilade ju 3,5 timme idag! (och hade säkert sovit ännu mer om A inte väckt honom)
Jag åkte ju och handlade med dom andra och åkte sen till mamma. Tyckte att A var lite sölig på att ta sig dit..
Knäppa unge :P
Men ändå somnade han ungefär samma tid som vanligt, så jag gissar att det kan bli en tidig morgon.
När han går på dagis sover han ju ungefär 8,5 timme på natten, och bara 1 timme på dagis..

Nä, sova var det.




Postat av: Katja & co

Körkort är finemang att ha:)

2011-05-23 @ 10:31:41
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0