Ledsen pojk :(

Noa var ledsen när jag skulle lämna på dagis.
Men inte för att jag skulle gå.
Lämnade honom 10.30 då dom brukar vara ute.
Noa ville ha med sin hink, och jag sa att han får leka ute på dagis..
Men ingen var ute :(
Det var bara stora barn på hans avdelning idag, och dom ville inte gå ut.
Så Noa blev jätteledsen när jag sa att vi ska gå in..
Han ville inte klä av sig, och ville inte släppa sin hink!
Stackarn :(
Men jag fick av honom kläderna utan skrik iaf.
Sen gick vi in och en av fröknarna tog fram ett spel med kaniner som hoppar som han gillar.
Sen släppte han äntligen hinken ;)
Så då gick det bra att gå.
Men ingen puss eller kram fick jag :(

Vidare så är jag helt mör i kroppen!
Känner mig alldeles slut efter igår.
Blev ju nästan bara uppackande av varor. och allt är ju inte sådär jättelätt.
Var påfrestande att bara skölja bajsrumpa imorse!
Men nu börjar jag ju inte förrän 15, så jag hinner vila mina ömma muskler ett tag.

Tror jag ska ligga på soffan och kolla tv ett tag. (och försöka att inte somna ;) Men sen måste jag duscha..






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0