Kan det inte bara gå över?

Undra när jag började bli såhär trött..?
Det är väl många månader sen iallafall?
Jag vill ju veta varför.
Men ändå så går jag inte till vårdcentralen, eller jag bokar ju inte ens en tid.
Fast tid..det har jag inte riktigt haft ändå.

Ibland är jag så trött att jag är rädd för mig själv.
Många av er kanske vet att jag förut haft svårt att sova (ja även efter att jag fått barn) och vaknat väldigt lätt, och svårt att somna om.
Men nu alltså.. Jag kan somna på 2 sekunder. På kvällen i sängen. I soffan på morgonen, förmiddan, eftermiddan, kvällen.
Jag skulle säkert kunna sova bort en hel dag och ändå sova hela natten.
Nästan varje dag.
Och inte verkar det bli bättre.
Det blir tvärtom sämre.
Till en viss del tror jag att jag vet varför, och att jag precis börjat jobba samt har barn gör nog också en del.
Men denna tröttheten är så sjuk.
Kanske är det bara lågt järnvärde. Kanske är det nåt annat. Kanske är det nåt jättehemskt.
Jag måste hitta en ledig dag att hinna gå, och jag måste tvinga mig själv att verkligen ringa också!
Men det är mycket jag verkligen skulle behöva göra.
Ändå görs det inte.

Ville bara skriva av mig lite. Kanske få lite eld i röven att ta tag i detta.
Inte nog med att jag har så jäkla ont i fötter, hälar och ben hela tiden, så är jag trött som ett as mest hela tiden.
Tacka gudarna för koffeintabletter iallafall. (och nej jag är inte trött pga koffeinberoende ibland kan jag faktiskt vara pigg utan dom. Tar alltså inte varje dag, var lugna).

Börjar inte förrän 14 imorgon men det är ändå hög tid att gå och sova.



Postat av: Mickan (tävling pågår!)

Jobbigt att känna sig så trött. Men det är nog ingen fara. Hoppas du piggnar till snart!



Jätteroligt att du är med och tävlar förresten! :D

Lycka till!

2011-06-01 @ 09:57:49
URL: http://angel-like.com
Postat av: Elin F

Jo vi sökte redan i januari att vi ville ha in honom i september. Var tvungen att planera i och med jobbet. Men men man får väl stanna hemma tills det är fixat =( man blir så frustrerad på sig själv också eftersom det säkert är mitt fel att vi inte får in honom. Men det är inte så lätt att veta när man aldrig sökt tidigare. Nåväl får se nästa vecka när andra urvalet går ut. Man vet aldrig om man har flax. Hon sa dessutom att det var mycket syskon som hade kommit in, de behöver ju inte ställa sig i kö.....suck!

2011-06-02 @ 08:45:38
URL: http://www.elinikiruna.blogspot.com
Postat av: Frida

Byxorna tror jag är från Kappahl, har dom inte i närheten nu så jag kan inte kolla och hon har fått dom i present så jag är inte säker, men jag tror det.



Hoppas du känner dig piggare snart. Bara det blir lite sommarväder så kommer säkert orken tillbaks :)

2011-06-02 @ 12:38:06
URL: http://minx.blogg.se/
Postat av: Erika-Mitt Nya Liv

sv. Ja det är A-creme. Jag visste inte vad det var så det var kul att du sa att den var bra. Då kanske man ska testa den då :)



Jag skrev till Nizzy igår (har varit i skövde så har inte sett din kommentar innan) så förhoppningsvis får du din napphållare i veckan. Annars får du höra av dig till mig igen. Ber så hemskt mycket om ursäkt. Så tråkigt när företagen inte sköter sin del!

2011-06-02 @ 23:19:03
URL: http://noonewantsforever.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0