Hoppsan!

Jag gick till Ica för att prata och skriva på papper.
Trodde jag.
Chefen trodde jag skulle jobba..
Ja så det var bara att jobba då :P
Oduschad var jag..tur att jag slängde på mig lite mascara och concealer innan jag drog. (Inte för att det kanske ens syns, men jag känner mig liite finare då)
Jag har inte riktigt fattat allt det här med dagistider..Har nog bara tänkt (eller inte tänkt alls) att man bara kan säga till om Noa behöver gå längre dagar...men det är visst 2 veckors handläggningstid.
Hoppas det går fortare, för jag kanske får jobba mer.
Men denna veckan lär det bli till 14 tror jag. Vi får se.
Noa går ju eg 8.30-14.30, men kanske att han får gå 9-15, och..nä jag vet inte. A tror att han ska fixa det, får se hur det blir..
Även om mamma hämtar efter jobbet så kommer han gå för länge. Hon slutar 15.40, och det tar ju en stund innan hon skulle vara på dagis.
Ja nä, jag känner mig måttligt förvirrad, och stressad.
Nåja, jag hoppas jag får jobba ganska mycket, så jag kan åka till Boden och köpa mig tofflor. (som jag kan sätta i en egen sula i) så jag orkar jobba ännu mer :P
Får så djävulskt ont i fötterna hur lite jag än går!
Nu är inte knäna så hemska iaf :)

Så frågade Elin om jag ska med på Friskis  & Svettis imorgon eller onsdag.
Det vill jag..om jag inte har huvudvärk eller jätteont i fötterna..
Får se imorgon om det blir nåt. Hade varit bra att gå ju!



Postat av: Erika-Mitt Nya Liv

Men denna var faktiskt riktigt bra! En ordentlig rygg-platta som stöd för ryggen. Riktigt skönt!

2011-05-02 @ 18:49:13
URL: http://noonewantsforever.blogspot.com
Postat av: Katja

Men, om man är arbetslös/sökande så måste man väl kunna säga till om man en dag får jobba längre tid? Gjorde inte eve så? Här är det så iaf. herre gud, man måste ju kunna ta de jobb som man får!

2011-05-02 @ 19:17:32
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: Mamma Miaa

jaa superfint, jag ska sy ALLT. eller försöka hinna med iaf :) Först och främst blir det nog en singoalla :) Förresten, fick du mitt svar på FB. bara att skicka lösen så ska jag kolla på din blogg :;)

2011-05-04 @ 18:17:33
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: Erika-Mitt Nya Liv

sv: tack för din kommentar :) Ja jag insåg precis när jag skrivit det att det kanske var lite väl ambitiöst. Precis som du säger är det bättre att satsa på att faktiskt skriva i bloggen än att göra allt annat runt omkring. För annars kan det lätt bli en börda.



Jag ändrade mitt inlägg till "Jag kommer svara på så många jag kan " typ. Och genast kändes det mycket lättare :) Jag tror läsarna förstår vad jag vill ha sagt ändå.



2011-05-05 @ 10:36:10
URL: http://noonewantsforever.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0