Sömnig

Noa somnade tidigt eftersom vi haft fullt upp hela dagen :)
Var på Team Sportia med mamma och köpte lite kläder till ungen.
Han sov i bilen, men det blev inte länge.
Sen fick vi besök av familjen Mikko-Sundbris.
Inte länge efter dom åkt så ville Noa ha välling, och efter det blir det sängen förstås.

Så vi kollade film, men vi slutade kolla nyss. Jag hade fan somnat annars.
Inte för att filmen var sådär skittråkig, jag är bara trött.
Kommit in i en sån period igen. Trött hela tiden. Spela roll om jag sover hur mycket som helst (ja kanske inte huur mycket som helst) men är ändå trött.
Hoppas det går över snart.
Helt går det aldrig över, men jag är mindre trött ibland iaf ;)
Fast då beror det oftast på att jag sover för lite..

Imorgon är det vi som hälsar på dom vi hade på besök idag.
Pizza från nya stället blir det :) Spännande.
Måste komma ihåg att hämta meny därifrån först bara.

Nä jag orkar nog inte ens sitta här så länge. Datorn brukar få mig pigg, men inte nu. Bra på ett sätt iaf.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0