Om allt i mitt huvud

Oron kommer titt som tätt.
Helst när jag sitter med Noa i famnen och läser bok eller tittar bilder på mommo på datorn.
Jag tror han gillar sin mommo ;)
Jag måste ha mommo som bakgrundsbild, för Noa vill gärna titta på mommo, och då behöver jag bara öppna datorn, sen är han nöjd :)
Min gulleponke ♥

Som sagt (eller?) kommer Noas fammo och faffa hit idag, ingen aning om när.
Och imorgon..så åker dom. *nervösoroligledsen*
Hoppas allt går bra för både dom och oss.

Har tänkt att jag ska försöka sy dynan/dynorna när han är borta.
Även måla pallen vi köpte från IKEA.
Men..det står att man inte sk/får måla pallen.. What?! Varför tycker dom inte det?
Jag vet att många har målat den, och vi kommer göra det, men varför står det att man inte ska?
Eller man får med en liten klisterlapp där det är en pensel på, och med ett kryss över.
Kollade nu på hemsidan och där står det att den kan slipas och ytbehandlas vid behov.
Är inte det samma sak som att måla?
Jag fattar inte.

Okej, det kanske blev lite rörigt om dom där sablans dynorna.
Skit i å svara ni då :P
Eller ett svar fick jag väl iaf..
Får nog bli två.
Eller jag gör nog bara en till att börja med, och så en till när sommaren börjar närma sig.
Varför man ska ha svalare dyna här i Kiruna vet jag inte ;)

Nu är det faktikst städat här hemma. Inte rent. Men städat.
Kanske får ta en tur med dammsugaren och ev skurmoppen sen när bebben är vaken.
Nu vilar han.
Men han tycker det är så kul att plaska i skurvattnet så det är lite svårt.
Dessutom halkar han ju bara.
Nå vi får se hur lat jag är.

Packat till honom har jag också börjat med. Men ingen lista :O
Satte ner en bok med bilder på mig och Andreas, så han inte glömmer oss när han är borta en halv evighet :P

Klicka vidare då.




Postat av: nina

jag brukar ha skurhinken uppe i diskhoet så inga barn plaskar:D

2011-03-05 @ 12:57:59



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0