"Jobbat" idag

Gick ju bredvid idag. kl.13-20.
Det har gått bra. Ganska mycket nya grejer som man ska komma ihåg och lära sig, men man har så bra jobbarkompisar där så det är inga problem :)
Jag har glömt hur mycket jag tycker om att jobba där!
Måste jobba där på sommaren, nåt annat går inte ;)

Lite väl mycket slötid idag dock.. helst eftersom jag går bredvid, man är så många.
Och så gick jag ju em, men på fm brukar det vara lite mer att göra iaf :)
Imorgon går jag ju fm, 7-14
Sen måste jag springa hem så A kan springa till sitt jobb.
Han hade ju egentligen behövt vara där mellan 12-14 så det ska funka med luncher och så, men det blir ju bara en dag.
När jag jobbar på riktigt sen (vilket jag verkligen hoppas att jag får göra mer än nån dag här och där) så kommer ju Noa gå på dagis, och då blir det ju mindre problem.
Måste bara kolla med dagis hur länge dom brukar ha barn där (hur länge dom har öppet..) eftersom om jag jobbar em så måste ju A hämta efter jobbet och kan nog vara där tidigast 18.20-18.30..
Jag vet att dagis eg måste kunna ha öppet efter behov..
Fast ibland kan det ju funka att han jobbar 7-16 ist för 9-18 de dagar jag jobbar em..
Nå vi får se hur det blir.
Får väl kolla med mommon om det inte skulle lösa sig på nåt sätt..

Nä hörrni nu måste jag kolla vad jag kan tänkas äta till lunch imorgon.
Eftersom jag jobbade sent och Noa inte var hemma så är jag säker på att det inte lagats nån middag här som det blivit lunchlådor av..

Sen äre natt så man orkar jobba.

Ja förresten så har vi såklart inget varmvatten/värme här än!
Ååååh vad jag hatar Tekniska verken!!

Läste på tekniska verken att dom nyss börjat släppa fram värmevatten..
Jävlar om det inte finns varmvatten imorgon bitti! Då får dom fan betala min lön för imorgon, för jag vägrar gå till jobbet och se sluskigare ut än jag gjorde idag!
Nä okej, jag kommer ju gå ändå.. Men lite arg måste jag få vara!
Jäklar att vi ska ha nån ersättning för alla dagar utan värme!!



Postat av: Eve

Dom flesta dagis har väl öppet som senast till 18.

Dom kanske kan ha längre öppet vid behov, du får fråga när han skolas in.

2011-03-22 @ 23:15:40
Postat av: Elin Fredriksson

förstår inte vad f*n de håller på med.

morsan och farsan var utan hur länge som helst, så fick de tillbaka och så bara nån dag efter så skickar de hem ett brev att de ska stänga av vattnet igen.



Alltså man förstår ju att de måste när det ska fixas grejer men nu har det varit alldeles för länge. MORR



Kom hit och duscha btw om du behöver =)) Vi har haft varmvatten och värme hela tiden ;)

2011-03-23 @ 07:15:10
Postat av: Katja

Förskolor har nog skyldighet att ordna omsorg senare än 18, men jag vet inte om alla är tvungna till det, det fnns oftast speciella dagis som har andra öppettidet, men man får ju inte plats alltid. Bäst att kolla med dem.

2011-03-23 @ 17:38:59
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vart jobbar du :)? Har varit dålig på att läsa din blogg, ska bli bättre eftersom du är en trogen läsare hos mig!

2011-03-25 @ 14:00:17
URL: http://viskablifyra.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0