Jobb!

Kom på att jag nog inte skrivit om jobbet här..
Ica på stan håller på att göra om och behövde/behöver lite (massa) extrapersonal.

Nu har jag jobbat i två dar.
Jag trivs :)
Men det är så jobbigt att jag får så ont i fötterna :(
Alla jag pratat med är så himla trevliga, trots att jag inte ens vet vad hälften av alla heter.
Jobbar ju 8-17 med lunch på en timme och 2 raster på 15min var.
Väldigt lagom.

Det är jäkligt trångt och förvirrande därinne nu..men det kommer nog bli jättefint där.
Verkar bli lite mer enkelt, gråa hyllor ist för röda tex.

Och idag är det ju fettisdag och vi fick semlor :D
Jag tror inte jag ätit godare semlor faktikst!
De semlor jag ätit har varit så torra och smakat mycket kardemumma (som jag inte gillar) och dessutom alldeles för lite grädde. Helst eftersom jag alltid tar bort mandelmassan och då försvinner även lite grädde.
Dessa hade nästan för mycket grädde ;)  Satte tom lite av grädden i chokladen som jag drack till.

Oj, vad mycket jag hade att säga om semlor då :P




Postat av: Katja

Mmmmm... vi har våra semlor i kylen, inväntar louise som ska hämtas snart, sen ska vi äta dem! Jag ska äta en halv dock, för en hel blr jag tokillamående av. Iaf. förra gången jag åt.... Vi får se om jag klarar att bara äta en halv!

2011-03-08 @ 18:16:52
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: Elin Fredriksson

älskar minisemlor =)



de stora är fööör stora. Sen brukar jag för det mesta skrapa bort det mesta av grädden...du hade kunnat få min. Äter mest bara bulle hehe =)



Nice att det går bra på jobbet, läste inte alla inlägg innan jag kommenterade.



Älskar att kommentera btw. Måste vara den besserwissriga Elin som varit framme igen ;)

2011-03-08 @ 22:59:24
URL: http://elinikiruna.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0