Jag funderar för mycket

Jag funderar och funderar på vad vi ska göra.
Brukar sluta med att det blir för sent för att göra nånting när jag funderat klart ;)

Noa vaknade inatt och var lite täppt i näsan, och det tog väl lite över en timme innan han somnade om.
Jag somnade nog samtidigt, så han sov i våran säng ♥
Dock så är ingen av oss vana vid det så jag och A vaknade flera gånger av att han låg och sparkades (på mig) eller låg på en (A), och sen skulle han upp 6 också. (tydligen. För jag märkte inte att A tog upp Noa)
Båda var lite väl trötta så vi fick bli en kvart sena till dagis.

Nu har jag funderat så länge att jag börjar bli lite för trött..
Men ska nog ta mig i kragen och promenera till Coop iallafall.
Jag vet att det är nåt vi behöver. Men jag minns inte vad.
Behöver nässpray.. men jag orkar inte köpa en ny när jag vet att det ligger en knappt använd flaska hos Eve som är min.
Nu använder jag Noas.. Ja och Otrivin Comp men den gör mig så torr i näsan.

Kanske tar mig femtielva koffeintabletter så vi kommer ut nångång.. zzzz






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0