Hmm..

Nä jag har inte provat göra bilden mindre när den väl är på plats.. Och nu skriver jag från telefone så kan inte prova nu. Men borde inte jag kunna ha lika stora bilder som andra har i sin blogg? Jag ser ju hela bilden när jag skriver iaf. Jaja får väl leva med det.. Nu ligger jag i soffan medans Noa röjer runt i hela lägenheten. En påsrulle håller han på med just nu.. Den var dragen från köket till v-rummet och köket igen och sen till hans rum..det var när jag la mig här. Nu är den nog dragen 5 gånger i varje rum och fastnat i diverse stora prylar på vägen. Jag ligger i soffan för min böld gör så jäkla ont just nu.. Känner mig febrig som jag brukar när dom blir stora. Brukar känna såhär i 1-2 dagar innan den äntligen tömmer sig.. Kul och intressant va?



Postat av: Ida

Alltså det är olika på alla olika designer.

Jag har en wapper som är 600px bred. Din är nog smalare så den kanske är 400 eller typ 380 eller nåt eftersom det bara är lite som saknas av bilden.



2011-03-14 @ 22:06:06
URL: http://idaraty.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0