Händelserik söndag

Ja, iallafall för en trött småbarnsmamma :)

På förmiddan hände väl inte speciellt mycket.
Jag lyckades vara död på morgonen som vanligt så A fick vara med Noa :/
Men sen har vi ätit frukost alla 3. Det händer högst en gång i veckan eftersom A jobbar alla andra dagar (iaf på sensate tiden) och det är alltid trevligt..fast ännu trevligare om alla är sams ;)
Sen har vi väl bara lallat på här hemma och lekt och haft oss tills Noa somnade.
Då drog jag till Ida på spa (typ)
Min gamla klasskompis Lina (som är Idas kusin) hade litet homeparty där, med lite grejer från Herbalife.
Vi fick smaka på aloevera-dryck,  nån..ja vad vad det te-liknande dryck som var nyttig då förstås. Den var nog nästan godare än vanligt te måste jag säga :) Smakade som det luktade, som inte te brukar göra,
och lite olika "bars", typ sån måltidsersättning, fast denna skulle man äta som mellanmål. Gick ner ganska fint.
Sånt brukar växa i munnen på mig :/

Vi fick även prova massa ansiktskrämer och ansiktsmask.
Nu är min fejja len som en bebisrumpa!
Speciellt en kräm var superduperskön, nån slags booster.
Hade gärna provat lite olika shakes också eftersom jag skulle vilja försöka gå ner i vikt av såna.
Men jag vet inte hur jag skulle få tag på Herbalifes shakes..tror inte det är nån i stan som säljer sånt (Lina bor i Luleå)
krämer och rengöringsprodukter brukar alltid svida och bränna i ansiktet på mig, så jag tror tyvärr inte jag skulle våga köpa dessa. Prova några dar kanske, men inte köpa hela flaskor (för dom är lite smådyra ;) för att inse att jag inte tål det.

Jag skulle behöva köra med det jag gjorde förut. Naturliga grejer. Göra egna scrubs och så..men jag blev så lat (okej mer lat) efter att Noa kom så jag brukar bara smörja ansiktet med koksolja om jag duschar eller tvättar ansiktet, eller nån annan "mat"olja om kokosen är slut.
Just nu har jag triljoner finnar på haken!! Ont gör dom också dom jävlarna.

Och nu kom jag på att jag började fördjupa mig lite för mycket ;)

Haha, nå efter en timme hos Ida (dom andra stannade kvar längre..) så åkte jag till Eve och Jonne.
A och N följde med såklart. Och mamma, hon skulle bli bjuden på pizza :)
Jannes pizzeria har öppnat för några dar sen, den ligger bakom samegården.
Eftersom det är nyöppnat så tänker man ju att dom gör maten extra bra..
Nähähäjdå!
Det började med att 6 pizzor låg i 2 pizzakartonger!
3 var inbakade och halvinbakade, så dom klarade väl sig hyfsat från plattpizza.. Min låg längst under..
Pizzasalladen var smaklös, själva pizzorna var löjligt små (såg ut som barnpizzor) och ja dessutom såg dom ju mindre aptitliga ut pga att dom legat på varann..
Jag tog en pizza med oxfilé, färska tomater, paprika, gorgonzola och vitlök.
Det som verkligen låg på pizzan var: oxfilé (ja fast sånt kan man ju aldrig veta ;) paprika, gorgonzola och...
saltgurka!!
Hur i h-vete har saltgurka hamnat i min pizza!? Ingen av pizzorna i menyn innehöll denna ingrediens.
Dom flesta bitar var så små att dom såg ut som grön paprika, men några större bitar hittade jag.
Givetvis fick jag en bit saltgurka på sista biten jag åt (enligt mig måste alltid sista biten vara så god som möjligt)
Blä.

Tror ni vi kommer beställa därifrån fler gånger ;)
Haha jag kan ju bara hoppas att dom hade en dålig dag med få kartonger och ord. personal som var sjuk..
Annars lär dom inte hålla längre än dom gjorde där dom låg sist (ja dom hade denna pizzeria på ett annat ställe för flera år sen, men sen plötsligt stängde dom, vet inte varför för jag har för mig att det var ganska bra då)

Nä nu börjar jag se suddigt, dags att gå å sova (egentligen köpa nya linser..) men godnatt iallafall




Postat av: Katja

Kan man inte få hem herbalife med post då?

2011-03-28 @ 00:05:38
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0