Dagis!

Äntligen har Noa fått en dagisplats!
Tror vi skickade in papprerna i september, och ville ha plats från november.
Men nu äntligen har han fått en plats :)
Det blir på ett dagis med ca 10 min gångavstånd, verkar jättebra. Har inte själv varit in där, men jag har läst om det på kommunens hemsida och bara fått bra "recensioner" därifrån.

Men..det betyder att jag måste jobba :S
Ja, inte är det bara dåligt. Känns bara lite konstigt.

Ni får gärna komma med tips och råd inför dagisstarten. Kläder eller andra bra råd är välkomna :)




Postat av: Elin Fredriksson

Åhå vi har skickat in pappren för ett tag sen och vi vill först ha plats i september.

Men vi lär väl inte få plats =( jag som tänkt börja jobba mer då..men får se.



Vad roligt med dagis!!!! =)

Såg förresten att det fanns jobb på Annis Grill.

75% och vik men det är alltid nåt ;)

2011-03-17 @ 08:15:59
Postat av: nina

glöm inte vantarna, då blir det kallt. som mamma nina gjorde en gång. bra tips.

2011-03-17 @ 11:38:44
URL: http://ninavonkork.blogg.se/
Postat av: Katja

Jag har jobbat/praktiserat på kastanjen för hundra år sen iofs! Men lokalerna var bra osv. personalen lär väl vara utbytt förståss... Är det syskon avd. eller småbarn?

2011-03-17 @ 18:54:59
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0