Bonus :)

Idag var andra och sista dage med bredvidgång :(
Nu vill jag jobba ju :D
Det måste vara den bästa arbetsplatsen/jobbet jag haft tror jag.
Nästan så jag funderar på att skaffa utbildning så man kan få riktigt jobb där..men jag tror inte att chansen är så stor att få jobb bara just där ;)
Fast själva jobbet (vars det än må vara) känns väldigt intressant..men jag tror jag skulle få plugga ganska länge för det. Måste ju läsa massa kurser vad jag än skulle läsa vidare med.
Varför är man (läs jag) så dum när man går skola?
Att man inte lyssnar på nån.
Ja nä nu ska vi inte älta och ångra. Gjort är gjort.
Jag har väl nog med saker att grubbla på som inte innefattar gamla grejer.

Noa fick sig en liten förpresent idag, ett litet paket med duplo lego :)
Men han fattar inte att man måste trycka fast bitarna i varandra ;) (han är ju van vid klossar)
Men han körde omkring med huset som pappa byggde, och flög lite med planet som mamma gjorde, sen åkte allt världens väg, som alla andra grejer. Det är ju kul att bara vifta armarna så allt flyger förstår  ni väl :)

Nu är det sent igen, jag vet. Måste iallafall inte kuta till jobb och stressvakna kl. 5.30
Jag kommer väl vakna 5 som vanligt, men då kan jag ta det lungt i soffan några minuter (eller några timmar)

Snälla dagis, gör så att Noa sover mer om nätterna!



Postat av: Sandra

Jag tänker också köpa lego till gossarna, precis som du skrev så är det nog för svårt för dom i dags läget men dom kommer i alla fall komma till användning i :) Alla barn verkar ju älska lego!

2011-03-25 @ 13:59:08
URL: http://viskablifyra.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0