Är det nån där eller?

När jag inte vill ha svar då jäklar skriver ni, men sen när man frågar nåt, då är ni tysta som möss!
Jaja, jag får väl skylla mig själv som vanligt :P

Inatt var heller ingen höjdare, precis som senaste nätterna.
Men det nästan värsta är att jag sover som en klubbad säl, och somnar om på 1 sek fast jag ska upp å göra nåt (typ lägga tillbaka Noa i sin säng), och det är kanske inte så roligt för den andra föräldern..

Men liksom vad ska jag göra!? Jag kan ju inte gå upp när jag sover.
Börjar bli lite orolig för mig själv att jag är så trött, inte bara när Noa är uppe på nätterna, jag är även trött fast jag sovit hela natten.
Visst sover jag kanske lite för få timmar ibland..ofta, men alltså såhär trött har jag nog inte ens varit när jag gick skola.
Idag är det huvudvärk på schemat också.
Sitter i pyjamas gör jag med. Noa har precis somnat.
Jag borde sova, jag borde städa jag borde..ja jag vet inte. Vågar inte somna för då kommer jag väl inte ens upp sen alt att jag somnar om efter att jag hämtat upp Noa när han vaknar.
Nä, får bli koffeintabletter.



Postat av: Katja

Jaha, vad har jag missat? Svarat på vad, och vad har du frågat??

2011-03-30 @ 22:25:36
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: Mrs Bernhardsson

Alla dessa måsten... Gör det du känner för.

Kroppen din är nog trött när det inte finns nån rutin på sömnen.

2011-04-01 @ 12:41:14
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0