2 år sen

Det är över 2 år sen jag jobbade.
Och imorgon ska jag göra det igen. Med något jag aldrig gjort förr..eller jag hade iofs praktik på Konsum där jag mest packade upp varor, så det borde kanske inte vara så mycket annorlunda.
Om man nu inte ska skruva ihop nå hyllor eller nåt..
Ja vi får se vad uppgifterna blir :)
Ska ju jobba 4 dar på Ica uppe på stan om nån missat det, dom bygger om eller ut eller hur det var.

Sen hoppas jag att kvinnan på samordningen hör av sig nångång!
Får väl ringa själv som jag fick göra för några dar sen..fast hon lovade att höra av sig när hon fixat min timepool.
På tal om det ska jag nog logga in och byta lösenord medans jag kommer ihåg lösenordet hon gav mig..

Nä det är verkligen dags att sova så man orkar jobba hela dagen imorgon.



Postat av: Eve

Lycka till på jobbet!

Om det känns jobbigt nångång så tänk bara -pengarpengarpengar

2011-03-07 @ 07:28:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0