Torkat

Min blogg har torka.
Min hjärna har nog torka den med.
Jobb är det enda min hjärna orkar med.
Nu har jag äntligen bokat tid för att se vad det kan vara för orsak till att jag är så trött (bla).
Ringde förra veckan men fick inte tid förrän den 15 juni.
Jag vet inte hur jag jobbar då.. Så jag hoppas bara att jag vågar säga att jag måste till sjukhuset då.. Så det inte blir avbokning, för då lär jag väl inte ringa förrän om ett år eller nåt.

Och Noa, han är så himla snorig! Tycker han har varit det hur länge som helst..men det är kanske bara en vecka?
Jag vet inte, har inte koll på tid och dagar mer.
Jag minns aldrig ens om jag jobbat eller varit ledig dagen före..

Och nu kom jag på att jag tänkte börja sy sittdynan till vagnen..för en timme sen.
Jaa, det var ett tag sen jag skulle sy den ;)

Äh, nu ska jag sluta skriva skit.



Postat av: lisen

ska tebba de, tack!

2011-06-07 @ 12:05:24
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: Mrsbernhardsson

Ler:) det är bara de där hängväxterna jag inte kan hålla liv i, fattar inte. De är ju så fina att ha hemma.

2011-06-07 @ 23:03:47
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0