Nä vafan jag gör en önskelista!

Jaa, det vill ni ha va?!
Heheeee
På fredag är det ju min dag! 25 hela år blir jag! Det firar jag med..att ni får skicka presenter till mig.
Nä, men att jag vettetusan om jag kommer ha kalas eller fest eller nåt.. Det är ju midsommar så det är väl ändå ingen i stan B)

Jag vill haaaa

Typ nåt sånt här, helst som man kan ta isär (själva stavmixern alltså)


En sånhär dammsugare som vanligt
Rosa kanske. Eller lila, eller grön kanske..


Och får jag ingen sån dammsugare så vill jag ha en städerska.

Sen så har jag ju inga byxor, så vill ni inte se mig byxlös alt. med leggings hela (kalla) sommaren så kan jag tänka mig presentkort på Lindex, Har Kappahl bra byxor för tjockisar som jag? Isf där också.

Kan tänka mig en Brio spin också ;)
Ja vagnar är nog mer till för mig än för Noa. Bara han får sitta är han väl nöjd.

Hmmm..mer då?
Ge det ni tycker jag ska ha. Är det ingenting så får jag nöja mig med ingenting.
Det här är det enda jag kommer på att skriva i bloggen.
Och att Noa sover mindre än en uggla gör på natten.
9,5 timmar för en väääääldigt aktiv 2-åring som knappt äter är inte nog. (För mig).
Godnatter.



Postat av: Frida

Det finns massor med "tatuerare" i stan men jag vill ha någon som är duktig...

2011-06-21 @ 11:26:31
URL: http://minx.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Tack för kommentaren i min blogg!

Och ja, jag tror också du har hittat mig via sjalbarn. :)

Insiktsfull kommentar, för mig tog det till sjätte barnet innan jag till fullo insåg att det mer är vi som anpassar oss till barnet än tvärtom.

Det positiva är att man kan få lite mer förståelse för andra föräldrars handlande också när man inser detta. :)



Ibland undrar jag om inte Föräldraskap borde anges i ens CV!



Kram!

2011-06-21 @ 15:43:59
URL: http://www.lagomtnormativt.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0