Galen

Jag blir ha-galen av pengar.
Kommer på miljoner saker som vi behöver och jag vill ha.
Sen är pengarna slut (ja okej inte helt då) innan man vet ordet av.
Kanske för att man aldrig annars har pengar till mer än det nödvändigaste, kanske för att..jag bara är så.
Fick ju både skattepengar (ingen förmögenhet) plus pengar från fk för april när jag inte jobbade, och nej ingen förmögenhet där heller.
Fast inte massa onödiga saker har vi/jag köpt. Faktikst.
Men om man gör som jag och köper lite smågrejer här och där, så blir det inte så mycket kvar till slut.
Men vi har iaf köpt en cykelvagn som lär bli mycket användbar. Plus en hjälm till bebben.
Idag behöver jag gå å shoppa på apoteket.
Det brukar inte bli en billig historia ;)

Sol är det idag också, himla skönt :) Bara 12.8 grader just nu..men man kan inte förvänta sig så mycket mer av Kiruna.

Bebben somnade tidigt, och det är ju bra på ett sätt. Då kommer man inte iväg så sent.
Fast om vi ens kommer iväg till stan vet jag inte.. Mina fötter kommer dö om jag ska gå både dit och hem..
Bussarna har ju börjat med sommartider och går med 2 timmars mellanrum nu vid lunchtider.

Nu ska jag glutta vidare.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0