Alltså nä

Jag vet inte hur ofta jag loggar in här för att skriva.
Men det kommer ingenting.
Vad ska jag skriva?
Att jag är trött som vanligt? Hur kul är det?
Jaa..vi har iaf haft några underbara sommardagar!
Var hemma med Noa tors-fre och enda sättet att hålla honom nöjd var att vara ute.
Vi var ute i princip hela dagarna. Gick bara in så han fick vila, ja och sen när det började bli dags för middag.
Fredag var vi hos mamma på em och sov även där.
Lördag åkte mamma med Noa och Elias till byn och badade i Kätkijärvi!
Lite önskar jag att jag också åkte med.
Vet inte hur många år sen det var jag badade där!
Men sommaren i Merta har blvit olodlig för mig.
Hatar alla mygg som biter mig! Och det är inte lite mygg där!
Fy, nä då är jag hellre där alla andra årstider.

A var ju i Parakka med några kompisar hela helgen så jag var ensam hemma.
Hur skönt som helst.
Och städa gjorde jag också! Inte så mycket som det skulle behövas men nu blir man inte snurrig i huvudet av att se allt kaos.
Men innan det blev städ var jag på My´s 2-årskalas.
Det är ganska skönt att vara på barnkalas utan eget barn ska ni veta ;)

Idag ska jag jobba, men börjar först 14 så jag bara sitter här och slöar.
Och lyssnar på musik via Spotify! Ja nu har jag också äntligen skaffat det.
Har redan 2 egna spellistor och en till Noa.

Cykelvagn införskaffade vi igår, en sån man kan använda som vanlig vagn också.
Mest för att kunna lämna och hämta på dagis lättare.
Men jag måste byta slang på min cykel innan den kan användas.
Alla ventlier på både min och A´s cyklar blev ju stulna under vintern.
A har nya men jag hittar ingen som passar dom smala däcken på  mitt dumma bockstyre, så jag får byta hela slangen. Blir aldrig av bara..men nu finns slang iaf.

Nu blev det mycket fast jag inte har nåt att skriva om..
Mamma och pappa är i Sunderbyn idag och jag hoppas det går så bra det kan gå ♥



Postat av: nina

inte fanns det en mygga under värmeböljan :) fan vad skönt det var att vara här och inte i stan :P

2011-06-13 @ 13:28:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0