Nu äre jobb igen, men seeeeen...

Ja, nu är det nattjobbvecka igen.
Jag ska snart gå å hämta bebbe från dagis.
Ska bara få i mig lite frukost först, men det går segt.
Dricker bara smoothie men den blev inte så god. Bananen var halvgrön..

På måndag morgon går jag av och på tisdag blir det Luuuuleå!
Jag åker hem på helgen nångång, för på mån kväll börjar jag ju jobba igen. Sista nattveckan vad jag vet.
A och N stannar väl en vecka till, så får jag sova ifred på dagarna :)

Ska bli kul att komma bort ett tag.
Och så får man kanske shoppa lite också ;)
Fast mest pengar kommer väl gå till sulor och skor.
Tro inte att jag tycker det är kul att shoppa skor inte.
De skor som passar mig och mina sulor är aldrig snygga, så det är faktikst himla trist att shoppa skor.
Inredning, väskor och barnkläder är mer min grej!
Noa behöver faktiskt lite kläder, så det ska han få.
Så kanske Malte kan få nån urväxt kläda eller två så han slipper gå naken.

Just ja, behöver handla. Usch vad jobbigt.



Postat av: anna

Haha, skratta på du ;D Jag hade extension med kreatinfästen, på något sätt lyckades jag få den att smälta och bli som tuggummi. Fruktansvärt! haha

2011-07-30 @ 23:37:06
URL: http://madeinjapan.nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0