Noa vill ha

Jo, det är sant, han sa att han ville ha allt det här!

Lindex Shop Online - T-shirt
Lindex Shop Online - T-shirt Lindex Shop Online - T-shirt Lindex Shop Online - T-shirt

Lindex Shop Online - T-shirt

Onepiece!
Lindex Shop Online - Jump in

Lindex Shop Online - Tunika Lindex Shop Online - Cardigan

Oj vad mycket fint Lindex har fått in!
Tror aldrig jag hittat såhär mycket barnkläder som jag hade kunnat köpa på Lindex.
Men såklart har man ju inga pengar just nu.
Men när pengarna kommer så åker vi till Luleå, så om inte hela min lön går åt till mina dumma sulor
så kanske det blir lite shoppa också.




Postat av: Katja

Oj, ja massa fint!! Ska passa på att handla massor till ellen, snart har hon vuxit ur de storlekerna!! Hua, då är det bara storbarnskläder till alla barn...:(

2011-07-24 @ 00:08:58
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: Miaa

Alltså ja som du såg så har jag gjort streckgubben , hehe men sen bad jag nova göra en gubbe själv. Jag sa att hon skulle göra en med armar och ben oxå gjorde hon sånna där. Fast dom har inga ögon eller så. deras ansikten är fulla med hår :)

2011-07-27 @ 09:57:10
URL: http://actioonradar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0