Jobbar natt jag

Inte precis nu kanske.
Jobbar tills tisdag morgon.

Är jag konstig som mår bättre nu än när jag jobbar dag?
Kväll/em går visserligen bättre än fm, men då måste jag oftast upp tidigt på morgonen, så det funkar ändå inte alldeles perfekt för mig.

Jag är inte alls så trött som jag brukar vara.
Fast jag har faktiskt blivit liite piggare sista tiden, vanligtvis också.
Så jag vet inte om nattjobb passar mig jättebra eller om jag blivit piggare öht.

Nåja, det går iallafall bra. För mig.
Noa han är jättetrött efter dagis :(
Han har gått sånahär dagar tidigare men inte alltid varit såhär trött.
På morgonen är det inga problem, men nästan direkt efter dagis så är han så trött så trött.
Trots att vi går hem direkt och äter yoghurt och macka.
7.30-16 går han alltså, men jag har hämtat tidigare alla dagar förutom en. Och oftast har det bara varit 3 barn på hans avdelning.
Så jag vet inte vad det har att göra med riktigt..
Det är ny avdelning och inte hans ord fröknar, men han känner dom bra.
Jag vet inte men på onsdag är jag ledig, och tar inte min trötthet ut sig då så får han vara hemma tills på måndag.

Idag är min bebbe och sambo hos Eve och Jonne.
Jag sov så länge så jag hann inte få skjuts dit..
Det är förjäkligt tråkigt här hemma ska jag säga er. Hade mycket hellre varit där.
Men nu har jag inte så mycket tid kvar att deppa, ska snart dra och få i mig nånting och sen jobba igen.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0