Ågren

Alltid ska jag ångra mig.
Jag borde inte få bestämma nåt.
Eller jo, jag kan bestämma om jag slipper få skulden om det blir fel..

Ångra, älta och blir aldrig nöjd.
Ibland funkar det att tänka "vad spelar det för roll egentligen", men gäller det pengar så funkar det aldrig.
Snålhet kan vissa tycka, brist på pengar tycker jag.
Även om jag nångång skulle ha lite mer pengar (ja det har väl hänt 2-3 ggr i livet eller nåt) så sitter fortfarande "fattig"-tänket där.

Jag och Eve beställde hemliga klädpaket till våra småttingar. Jag valde kille strl.98 och hon kille strl.86.
Det som finna att välja på är kille/tjej från strl.74 och Baby kille/tjej storlekar från 56-86.
Dumma jag tom tänkte att bodyn får man väl bara om man tar baby, även om det står body även på större..
Kollade Maltes kläder först, han fick en body. Jaja, det är ju strl.86, men även Noa fick en body..
Body i strl.98!?
Jag har nog aldrig ens sett eller hört om bodyn som finns i strl.98..
Nå, sen var det så tråkiga färger också.
Tänkte i mitt lilla huvud att JNY har ju nästan bara färgglada kläder, och iaf alla tröjor med mönster.
Kollar man på deras sida: JNYdesign så ser man ju. Bara massa fina färgglada kläder.
Men i hemliga paketen står det att det är blandade märken från bla. JNYdesign, Fixoni, Metoo mm..
Jäkla skit.
Funderar tom på om jag vill/kan skicka tillbaka..
Även om värdet på kläderna är mer än vad jag betalade så var det inte värt dom pengarna.
Trist men sant.
Skulle jag sälja så skulle jag nog ändå hamna på minus.

Usch vad jag ska tänka hela tiden..och sen skriva om det.
Förlååååt.



Postat av: nina

Du är lite väl fixerad vid ungens kläder kan jag tycka lite spontant....tänk på annat vettja!

2011-07-07 @ 20:26:40
Postat av: lisa m

potatis, korv, lite kryddor som peppar och allaroundkrydda, persilja och lök. Jo hade i matlagningsgrädde också så att det inte är så torrt och tråkigt.

2011-07-08 @ 10:25:28



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0