Vad var det jag saaaaa

Jag börjar faktikst fundera på hur detta eg ska gå till.. Jag behöver (måste!) träna Vilda. Men det går inte När Noa är med. Eller jo om han är lugn, men när tusan är han det :P Det är alltså inte lära henne sitt fint om det var det ni tänkte. Nej, det är det här med bitningen. Helt normalt för en valp. Men det kommer ju liksom inte gå om man inte kan vara ifred. Finns det inte småtjejer som gärna tränar en hund gratis? ;) Till något annat då.. A är hemma idag. Noa vaknade innan jag hann somna och var vaken ett tag, så även om han inte vaknade supertidigt så han jag bara sova lite mer än 4 timmar. Huvudvärken håller iaf på att gå över. Tog våran sista treo direkt jag steg upp, sedan har jag legat i sängen tills för ca 40 min sen. Nu ska vi se om man orkar hitta på nåt idag.



Postat av: Nina

klart att det går, finns ju ganska mångaandra barnfamiljer som skaffar hund och de får ju hunden att sluta bitas. tålamod kallas det!

2011-01-31 @ 11:53:42
Postat av: Katja

Ja, tålamod! Kan ni nte vara ute och träna? Finns ju stora ytor som både hund och bebis kan springa lösa på. Och träna när A är hemma. Nu fixar ni detta!

2011-01-31 @ 13:58:09
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: Mrs Bernhardsson

Jo vi gjorde det. 8:30 - 12:00 va de i dag. Bara två dagar som man får vara med som förälder resten själv.

2011-01-31 @ 14:10:01
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jp jag har kollat på dom men tycker att dom är för dyra. Jag vill inte slänga ut massa pengar på en vagn, t.o.m dom begagnade är dyra. Jag har tänkt köpa en begagnad ifrån blocket, känns dumt att köpa en ny när man kan hitta så fina vagnar där. Jag får leta vidare, ska googla lite mer på den där jag la ut :)

2011-01-31 @ 21:32:24
URL: http://viskablifyra.blogspot.com
Postat av: Sandra

Men tack vad snäll du är!!! Ska genast titta på dom! :) tack tack!

2011-01-31 @ 23:10:41
URL: http://viskablifyra.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0