Tepeter!

Tapeter vill jag ha.
Nya fina egenvalda tapeter.
Just nu är jag inte nöjd med ett enda rum!
I vårat sovrum är det inte så farligt, men mörkt.

I köket finns det iofs inga tapeter, det är vitt med en..konstig dåligt gjord..vadheterdet.. liten målning som dom innan gjort med schablon. Röd. Hyllan ovanför fläkten är också röd.
Jag vill inte ha rött där.
Vill ha antingen helvitt eller vit, turkos eller grönt.
Noas rum har ju en fondvägg i svart med mönster/rutor som står ut lite. Resten är vitt.
Svart i ett barnrum vill jag verkligen inte ha!

Vardagsrummet har jag nog redan skrivit om nångång tidigare.
Det är mörkgrått med en ljusgrå fondvägg med ..bollar på.

För mörkt och för rött i hela lägenheten.
Tråkigt.

A tycker vi ska vänta med att tapetsera. Men lite färg till köket kanske går att ordna iaf.
Bara måla över det röda iaf.

Nu ropar nån mamma och ligger på golvet.
Uttråkad säkert.
Det är jag också.



Postat av: Frida

Hur kan du tro något sånt? :P

2011-01-26 @ 17:01:11
URL: http://m



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0