skrangel

Att jag är less på vårat bord och våra stolar är inte enda anledningen till att jag skulle vilja ha nytt..
Nej, dom börjar bli lite skrangliga.
En av stolarna vågar jag knappt ens sitta på..
Och så är det så himla litet!
Känns väldigt trångt om man är mer än 2 vuxna.

Ja jag ville bara säga det.
Apropå möbler så måste vi ha en sängram också. Har ju haft madrasserna på golvet i säkert mer än ett år.
Men tydligen så får jag inte köpa en på IKEA som eg var största anledningen till att jag vill till IKEA..
Så vill jag ha en i riktigt trä, inte i folie/fanér som vi hade..
Har ju hittat en på just IKEA som jag är kär i.  Men vi får väl se. Får väl ha madrasserna på golvet i några år till tills jag får ett jobb..

Sitter uppe och försöker vänta ut illamåendet men det går inte så bra så jag får väl lägga mig iallafall, och hoppas på att jag slipper kräkas inatt. Det är faktikst mindre mysigt att kräkas.

Stinker gör jag också. har inte vågat duscha i skräck om att svimma eller nåt.




Postat av: Eve

Ta ett bad? Eller bara parfymera dig lite

2011-01-17 @ 07:10:01
Postat av: Lina

Jag vill ha en ny sängram jag men det lär ju dröja. :)

2011-01-17 @ 10:40:12
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/
Postat av: Lisafisa

aa, jag vet hur det smakar, har ätit det, men aldrig köpt själv :)

2011-01-17 @ 12:50:35
Postat av: nina

kolla cc, ibland har dom ju fina sängramar...eller köp min :D

2011-01-17 @ 14:14:39



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0