Ska snaart sova..

Jo, jag borde ju som börja gå och lägga mig.
Man vet aldrig vad morgondagen har att erbjuda..magsjuka kanske?
Andreas kom hem från jobbet och fick ont i magen och mådde illa.
Efter det har han typ bara sprungit mellan sängen och toaletten..
Vi hoppas på att det är nån matförgiftining eller nåt av hamburgaren han åt till lunch, men mest troligt är det väl magsjuka som alla andra redan haft/har..
Fan jag vill inte! Iaf inte Noa.
Jag kommer sova på soffan iallafall, när jag nu lägger mig vill säga. Jo snart.
Nu önskar man att man hade 2 toaletter..
Nåja han får isolera sig där i sovrummet så gott det går.
Sen undrar jag om jag och Noa kanske flyr på stan eller nåt imorgon.
Hade varit enklare att kasta ut magsjuklingen men det kanske inte är så schysst.
Och hälsa på nån vill vi ju inte göra såklart. Eller jag har säkert inget emot det men den som får besöket kanske har, vad vet jag.

Jag känner mig iaf mycket bättre på influensafronten. Iofs så tror jag inte det är/var influensa.
Jag ansträngde mig nog bara lite väl mycket på lördag.
Kutade till bussen, precis hela vägen hemifrån tex. Jäklar vad ont i halsen jag fick efter det!
Halsen är fortfarande lite öm och så hostar jag lite, men inte mycket mer än det.

Äsch jag babblar bara på om trista och äckliga saker så ni får en bild som inte är så äcklig, den är ganska go om ag får säga det själv :) Eller modellen iaf.



Noa matchar flaskan efter klämman



Postat av: eva

jo vi ska göra det =)

2011-01-18 @ 14:50:14
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, ja han köper stora satser med snus och bakar det i ugnen själv :) haha!



Njae, dom 180 dagarna är till för att pappan ska kunna vara hemma med mamman samtidigt just för att det är två men det är ju ändå fel liksom... Det är ju två barn, dåligt :(

2011-01-19 @ 22:43:21
URL: http://viskablifyra.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0