Jaa..

Jag är ju ganska tråkig av mig, så ungen är väl uttråkad och less på sin morsa.
Jag har varit så trött och lat typ..senaste veckan/orna.
Knappt koffeinpiller funkar. Jag sitter i soffan och har massa planer, men inget händer.
Och nu är det ju så jäkla kallt ute så man ids ju knappt gå till bussen.
Vars vi ska med bussen vet jag inte..
Hanna är ledig så hon frågade om vi skulle komma dit. Tidigare hade jag ju huvudvärk, nu känner jag mig bara lat :P
Fan också att man inte har körkort!
Det kostar, det tar tid men framförallt så är det läskigt att köra :S
Kan man inte bara få en spruta så man kan allt? Det vore praktikst.
Tänkte att man kanske kunde kolla med AF om det går att fixa genom dom på nåt sätt, men jag tror inte det går.
På måndag ska jag dit så jag ska fråga iaf.

Och inte har jag fått veta nåt om jobbet heller :( Hoppas att det bara tar lite tid..vill ju iaf komma dit på intervju!

Förresten, vem har snott mitt minneskort!? (alltså till kameran, inte till min hjärna)
Jag brukar alltid ha kameran bredvid datorn när jag för över, men Noa var vaken så jag ville inte ha den där, och nu vet jag inte vars jag lagt den :S
Trodde den låg på byrån, men icke..Kan jag ha satt den i nån ficka? Eller har den åkt ner vid armstödet på soffan? Har grävt där men man når inte så bra.
Borde skruva isär lite och se vad som ligger där mellan..



Postat av: Eve

Du har nog lagt minneskortet på ett jättebra ställe. Tyckte du då iaf..

2011-01-05 @ 15:44:04
Postat av: elin

usch jag är också så himla lat.

Känns som att man bara sitter hela dagarna. Och jag har ju körkort! =( huvvaligen....

Idag for vi upp på jobbet en sväng och då insåg jag varför man är så slö. Det är jobbigt att kånka barn,barngrejer,barnvagn. Allt möjligt. Och det värsta är att klä på barn.

Jag är slö.

Så du är inte ensam ;) och du kan ialf skylla på att du inte har körkort....;)

2011-01-05 @ 17:25:38
URL: http://elinikiruna.blogg.se/
Postat av: Katja

Äh, inget barn dör av lte tråkigt.

2011-01-05 @ 23:19:26
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0